Digital Signage Tisk Email

dig.signage.1Digital signage je systém digitálních zobrazovacích zařízení ve veřejně přístupných prostorách. Jejich účelem je obvykle zobrazení informačních, navigačních informací a především reklama. Zobrazení tohoto obsahu  je převážně časově nepřetržité, z tohoto důvodu jsou pro Digital Signage nejčastěji používány LCD a plasmové displeje nebo LED stěny.

Hlavními přínosy digital signage zařízení jsou:
  • možnost okamžité obměny obrazové informace
  • (u klasických médií je například nutné vyměnit plakát)
  • zobrazení více informací nebo reklamních spotů
  • vysílání dynamických spotů, předělů a prokládacích efektů
  • stálý svit obrazové informace, což například u venkovních LED obrazovek upoutává více, než klasické, ve dne nesvítící plochy.
Rozmístění prostředků digital signage:
  • Nemocnice, ordinace, čekárny ordinací
  • Kulturní centra a zařízení, multikina – foyer, gastro zařízení
  • Komunikace, pěší zóny, významné křižovatky – venkovní reklamní plochy
  • Obchodní domy, nákupní centra – pasáže center, výtahy, foyer, hlavní přístupové cesty, venkovní průčelí
  • Fitness a wellness centra, lázeňské zařízení, kadeřnické a kosmetické salóny
  • Stravovací (gastro) zařízení, fast foody, restaurace, bary, diskotéky
  • Sportovní areály – interiérové obrazovky ve foyer, VIP salónkách, přístupových cestách,
  • Mantinely na hrací ploše, velkoplošné obrazovky a kostky
  • Zábavní parky, kulturní a vzdělávací střediska, ZOO, botanické zahrady…